2010 m. birželio 27 d., sekmadienis

Trapūs sausainėliai su riešutais


- Karolina, iškepk sausainių

- Kokių?
- Na tų, paprastų.

Ir taip kiekvieną kartą. Jiems nereikia sausainių su šokolado gabaliukais ar žemės riešutų sviestu, o apie sausainius su šonine galėčiau tik pasvajoti. Taip, tokia yra mano šeima. Morkų pyragas buvo didžiausias išbandymas jų skonių receptoriams. Taigi, aš ir toliau viena mėgausiuosi savo keistais (jų manymu) deriniais.


Trapūs sausainėliai su riešutais

500 g miltų
200 g sviesto
200 g cukraus
2 kiaušiniai
pusė šaukštelio kep. miltelių
druskos
vandens
kapotų riešutų

Miltus sumaišyti su cukrumi, kep. milteliais ir druska. Dėti sviestą ir trinti tarp pirštų. Įmušti vieną kiaušinį. Kita kiaušinį truputėlį paplakti, kad susimaišytų trinys su baltymu. Puse kiaušinio pilti į masę. Kitą pusę pasidėkite į šalį. Sudėtus kiaušinius gerai išmaišykite. Išmaišius po truputėlį pilkite vandens, kad masė taptų lengvai minkoma. Jei įpylėte per daug vandens, dėkite miltų. Tešlą gerai išminkykite ir formuokite sausainius. Juos aptepkite likusiu kiaušinio plakiniu ir apibarstykite kapotais riešutais. Kepkite vidutinio karštumo orkaitėje ~ 15 min arba kol parus viršus.

4 komentarai:

  1. Same here, mano šeimai skaniausias dalykas ever galėtų būti saldutis keksas, o tarta su ganašu lieka visai neįvertinta : ) bet kepimas vienaip ar kitaip man lieka mažute meditacija, tad su mielu noru vykdau jų norus : }}

    AtsakytiPanaikinti
  2. Taip taip, kepimas ir man kažkas TOKIO :)šeip ar taip gera yra girdėti pagyras kaip skanu ir matyti, kaip nuo stalo dingsta paskutinis sausainis ar pyrago gabaliukas :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Šeima toks 'gyvis/padaras', kad jiems viskas yra sknu, kas mylimo žmogaus rankomis pagaminta. Grįžus pas tėvus, atrodo, kad aš jiems kokią maną iš dangaus duočiau, net jei tai būna paprastas skumbrių užtepas :))

    laimei, mano šeima gerai išauklėta ir 'pasirašo' ant visų keistų derinių. O va, brangusis, deja, NE ... :/

    AtsakytiPanaikinti
  4. Norėčiau, kad ir mano šeima tokia būtų, tada visiems mano eksperimentams būtų dedamas pliusas :)
    O tavo brangiausias visai visai nepalenkiamas?

    AtsakytiPanaikinti