2010 m. liepos 24 d., šeštadienis

Traški ciabatta su žaliųjų žirnelių aptepu


Atostogavau. Tiesa gal ir klaidinga sakyti, kad atostogavau, nes atostogauju jau beveik du mėnesius. Teisingiau - buvau išvažiavus.


Ką nuveikiau?
Pabėgau nuo karščio :))

Kas naujo?
Atradau, kad bėgiojimas gali būti malonumas, todėl prisižadėjau sau, kad grįžusi namo nepamesiu šio gero įpročio bent jau iki kol prisnigs :)

Ko pasiilgau?
Žinoma bloginimo!


~Minčių lietus~
Pastaruoju metu taip "niežti" rankos kažką maišyt, plakt, minkyt...
Taip norėčiau drėgno kalėdinio meduolio.
Ne geriau bandeeelių! Su cinamonu!
Viskas krypsta į tai, kad man jau reikia žiemos.



Kol kas pykstuosi su savo blogo imidžu taigi nekreipkite dėmesio į netikusius derinius ir kitą ką ;) Dėkuj.

Traški ciabatta su žaliųjų žirnelių aptepu


1 kepalėlis šviesios itališkos duonos
2 a.š. alyvuogių aliejaus (duonai)
500 g šviežių žirnelių
4 a.š. alyvuogių aliejaus (aptepui)
1 citrinos sulčių
druskos, pipirų

Duoną perpjauti išilgai per pusę, sudėti į kepimo skardą, pašlakstyti alyvuogių aliejumi. Kepti 180 laipsnių orkaitėje, kol apskrus.
Žirnelis suberti į verdantį pasūdytą vandenį ir virti 2 minutes. Nuvarvinti sietelyje, suberti į trintuvo indą, supilti aptepui skirtą alyvuogių aliejų, citrinos sultis, pabarstyti druska ir pipirais. Viską sutrinti.
Žirnelių mase aptepti skrebučius.
Ps. Recepte buvo siūloma ant viršaus dėti vytinto skrudinto kiaulienos kumpio, bet aš nesu didelė mėsos megėja, todėl nedėjau nieko.
Pss. Kitą dieną ragavau su saulėje džiovintais pomidorais. Skanumėlis!



Receptas iš Virtuvės paslapčių 2010 Nr. 4

8 komentarai:

  1. Labai žavios nuotraukos :)

    P.S. Ne, prašau, dar nešauk žiemos... Nereikia, dar anksti :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai gražios nuotraukos! :) O dėl bėgiojimo tai jo... kai pradedi, didelis malonumas, bet kai tik padarai pertraukėlę, būna labai sunku sugrįžti prie šio malonumo :) Bent jau man...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Žalųjų ar žaliųjų žirnelių? :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Asta, ačiū :) tau tikrai nė kruopelytės nesinorėtų šaltuko? ;)
    Rūta, o aš tai tikiuosi, kad tinginystė netriumfuos ir ištesėsiu pažadą sau :)
    Mademoiselle, kaip gerai, kad pastebėjai :D jau ištaisyta.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Karolina, neee, nesinorėtų. Gal aš keistuolė, bet man jau geriau +40 nei 0, pavyzdžiui :) Vasaros vaikas absoliutus :) O dabar jau dienos visgi po truputį vėsta... nepatinka :D

    AtsakytiPanaikinti
  6. Žinai, man dabar irgi per vėsu :D Ypač vakarais. O ir temti ankščiau pradėjo..

    AtsakytiPanaikinti