2010 m. gruodžio 5 d., sekmadienis

Vafliniai blyneliai


Aš retai kažką skolinuosi iš žmonių, nesu iš tų, kurios sugeba viską pavyzdingai naudoti. Aš būtinai skaitydama knygą užpilsiu arbatos ant kraštelio, perplėšiu sijono klostę, ar įbrėšiu lakuotus batukus. Taigi apsaugoju žmonių daiktus nuo savęs.

Dvi savaites svajojau apie vaflinius blynelius, kurie vis išlįsdavo mano fantazijose pradėjus tuštėti pilvui. Vieną dieną, kai turėjau važiuoti pas tetą, prisiminiau, kad ji tikrai kažkur turėjo būtent tą vaflinę, kurioje kepami tie purūs, saldūs, svajonių blyneliai. Gražiai paprašius ir prižadėjusi saugoti, kaip savo akį, vežiausi keptuvę namo svajodama apie pusryčius su saldžiarūgščiu siurpu pagardintus vaflius ir stikline pieno.

Kitą rytą skani svajonė pildėsi su kiekvienu kąsneliu.



Vafliniai blyneliai

2 puodeliai miltų
2 a.š kepimo miltelių
1/2 a.š. druskos
4 dideli kiaušiniai
50 g sviesto
2 puodeliai pieno

Dubenyje sumaišyti miltus, kepimo miltelius ir druską. Kitame dubenyje ištrinti kiaušinių trynius su cukrumi, kol cukrus visiškai ištirps. Supilti ištirpdytą sviestą ir pieną, gerai išmaišyti. Skystą masę pilti į miltus ir maišyti elektriniu plaktuvu, kol neliks miltų gumulėlių. Įmaišyti iki purumo suplaktus kiaušinių baltymus ir juos atsargiai įmaišyti į tešlą. Įkaitinti elektrinę keptuvę, pilti tešlą ir kepti apie 2 minutes.

Receptas iš čia

13 komentarų:

  1. Gardžiai gardžiai atrodo tavieji blynukai :)
    Labai!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Gerai gerai tau )
    Aš kiek kartų bandžiau kepti vaflius, tai vis fiasko patirdavau.
    Nenorėjo jie tapti vieninteliais ir nepakartojamais. Bet spėju, kad aš nepasiduosiu )

    O tavieji - žavingi )

    AtsakytiPanaikinti
  3. Žiūrėjau į naujas tavo foto ir seilė tyso... Ech, prisiminiau senus laikus, kuomet kepdavom tuos vaflius namie, tokioj 5 kg sveriančioj, mama vadindavo špyžinėj vaflinėj...toks paprastas receptas kaip 1 2 3 ir toks nepaprastas skonis. rimtai- per foto užuodžiu:D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Živile, ačiū!
    Diana, o koks fiasko? Man atrodo, kad tokį dalyką kaip vaflis neįmanoma sugadinti :) aš iškepusi pirmą blyną paragauju jei kažko trūksta įpilu, nors žinau, kad pagal viską, tai nėra gerai, bet geriau nei išmest viską :)
    Irena, mes irgi vaikystėje su draugais (tiksliau kaimynais) kepdavome panašius, net dainelę ritualine turėjome :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Galima išgirst tą dainelę?:)
    Faina. Jaukus tavo blogas. Įdomu, kiek metų fotografuoji?

    AtsakytiPanaikinti
  6. Oj dainelė tai labai juokinga ir vaikiška, nepatikėsi, bet apie lašinukus :D o apie lašinukus vien dėl to, kad kepant mano senoje keptuvėje ją būtina buvo patepti riebalais, kad vafliai nepriliptų, o mes tepdavome ją lašinukais :D Iš to ir gimė dainelė.
    Fotografuoju nuo tada, kaip pradėjau rašyti blogą. Todėl dar reikia tobulėt ir mokytis :) Stengiuosi, kad būtų čia būtų jauku ;) Ačiū visiems žmonėms, kurie užsuka ir pagiria. Tikrai labai ačiū! :)))

    AtsakytiPanaikinti
  7. Aš neseniai radau seną vaflių keptuvę, bet niekaip neišsirenku recepto :) Labai laiku pasirodė taviškis. Taip skaniai atrodo, kad tikrai kepsiu :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Viktorija, jie yra tokie labiau blyniški, nei vafliški, nes minkštučiai, bet jei tokių ir norisi, tai gali drąsiai kepti :) Šiandien antrą kartą gaminau juos :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Dabar už tą keptuvę blynais vaišinti prašyčiau. :D

    AtsakytiPanaikinti
  10. Ok. Įtrauksiu į savo įtemptą tvarkaraštį, kaip VIP personą, kuriam turiu atiduoti skolą iki naujųjų metų :D

    AtsakytiPanaikinti
  11. Mmm... man tokius blynus mama kepdavo, aš pati tikriausiai niekada... gal kartą, kažkada seniai. Vadinam mes juos čirviniais blynais :) Skanūs, velniūkščiai, aš irgi per nuotraukas tiesiog, rodos, galiu užuosti... :)

    AtsakytiPanaikinti
  12. Mintyse taip ir "lieju" ant jų klevų sirupą =)
    O aš jau kuris laikas svaigau apie vaflius, ir kaiptik praėjusią savaitę išsikepiau. Deja turiu tik sukamiems vafliams tinkamą seną sovietinę vaflinę, tad apie storesnius "blynus" teks dar kurį laiką tik pasvajotį...

    AtsakytiPanaikinti
  13. Asta, aš ir dabar per nuotraukas uodžiu, svajoju, kad man kas tokius iškeptų :)
    Rūta, aš irgi tą senovinę turiu ir tie vafliai mano labai mėgstami.. mm.. traškūs, saldūs..

    AtsakytiPanaikinti