2011 m. vasario 16 d., trečiadienis

Naminis graikiškas jogurtas


Namie gaminti maisto produktus nuo a iki z yra ne tik sveikiau, bet ir žymiai skaniau. Man visada įdomu išbandyti namuose ir palyginti su prekybos centruose pirktu maistu. Jau senai pati gaminu natūralų jogurtą, granolą, kreminę varškę, o ir naminės duonos receptą jau beveik baigiu prisijaukinti. Dabar labai retai norisi to nenatūraliais kvapais prisotinto jogurto, granola jau senai nebeguli mano pirkinių krepšyje, o naminės duonos skonis vis verčia kepti vėl ir vėl.

Graikiškas jogurtas, nuo paprasto skiriasi tuo, kad yra daug tirštesnės konsistencijos ir rūgštesnio skonio. Skanu su bet kokia saldžia uogienę ar darant graikišką jogurtinį padažą tzatziki. Ankščiau iš jo esu gaminusi ledus ir pyragą. Rezultatai tikrai nenuvylė. Skanu ir paprasta pagaminti.




Naminis graikiškas jogurtas



1 l natūralaus jogurto



Į indą dėkite sietelį ir išklokite dvigubu sluoksniu marlės. Pilkite natūralų jogurtą (geriausia namie gamintą) į sietelį ir palikite 4 -8 h. Jogurtas būna pagamintas, kai tampa labai tirštas.


11 komentarų:

  1. Naminiai produktai tikrai šimtą kartų skanesni ir sveikesni!

    O graikiško jogurto receptas mane labai nustebino. Buvau nuoširdžiai įsitikinusi, kad jis gaminamas, taip pat, kaip paprasta tik ilgiau virinant pieną ir taip išgarinant daugiau vandens iš jo. Reiks ir taviškį išbandyt.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš kiek receptų esu skaičius tai visur būtent tokiu būdu gaminamas.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš irgi girdėjau, kad gaminamas tokiu būdu, bet man graikiškas jogurtas absoliučiai skiriasi nuo paprastojo (skonio prasme). Graikiškas man užneša į grietinę. Bet toks jogurtas irgi, manau, geras. Daug kur pravers :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Beje, seniai norėjau paklaust - jei ne paslaptis, kokiu fotoaparatu naudojiesi? Stilius tikrai geras, bet ir fotoaparatas, kaip man pasirodė, ne iš blogų. Išduok paslaptį, mm? ;)

    AtsakytiPanaikinti
  5. O gal galėtumėte parašyti, kaip pasigaminti natūralų jogurtą?... Internete daug receptų, bet norėtųsi Jūsiškio..:) Labai ačiū:)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Juliana, primena jis kažkiek grietinę, bet daug tirštesnis, o mama paragavus sakė kad varškė :) Fotoaparatas (Fujifilm FinePix S1600) tikrai neypatingas, nes esant prastesniam apšvietimui labai sunku kokybiškas nuotraukas padaryti ir ryškumo man dažniausia trūksta.
    Anonime, naminio jogurto receptas būtent toks pats kaip ir visų (http://www.skaniai.lt/2007/09/17/naminis-jogurtas/) :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Kokį sietelį dėjote? Ar jo forma atkartoja indo formą? Sietelis metalinis, ar tiks įprastas ,,dušliakas"?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nėra labai svarbu kokį naudosit, tiks "dušliakas" svarbiausia, kad marlė būtų pakankamai stora, kad jogurtas neprabėgtų :)

      Panaikinti
  8. jau esu išbandžiusi - bais geras dalykas: )
    tik nebeprisimenu, kiek to jogurto maždaug gaunasi iš 1 litro... gal Tu žinai? nes vienam puikiam receptui man reikia 500 gramų graikiško jogurto: )

    AtsakytiPanaikinti
  9. Deja, www.skaniai.lt jau nebėra puslapio:). Gal turite kur kitur tą naminio jogurto receptą :)? Ačiū:).

    AtsakytiPanaikinti