2010 m. birželio 30 d., trečiadienis

Keksiukai su vyšniomis


Man dažnai jau taip būna, kad beeksperimentuodama padarau kažką labai jau nesuvokiamai kvailo ir gaunasi šnipštas, o virtuvė skęsta dūmų debesyje. Tada belieka apjuosti virtuvės įėjimą juosta "pavojinga zona" ir atidarius visus langus baidyti išalkusius kaimynus.

Panašiai gi man buvo šiandiena. Viso to pasekmė - plaukai, kurių kvapas, kaip ilgai nešioto seno bato ir pajuodę keksiukai.


Aš lyg nujausdama turėjau dvigubą porcija keksiukų tešlos, todėl buvau išgelbėta nuo sesės smerkiančio žvilgsnio. Žinau kad ir kaip ji mėgtų dėgėsius jai tie keksiukai tikrai nebūtų patikę.

Taigi, o pamiršti nesėkmes padeda pasisekusieji keksiukai su vyšniomis.

Sakot nematot čia jokių vyšnių? Atsakysiu, kad jos giliai viduje. Beje aš per skubėjimą pamiršau išimti kauliukus. Jei ir jūs pasielgsite taip neprotingai, tai bent perspėkite valgančiuosius, kad šie neišsilaužtų dantų, kad ir kiek ten jų būtų.


Keksiukai su vyšnaitėmis

100 g sviesto
1 puodelis cukraus
2 kiaušiniai
1 a.š. vanilės
2 puodeliai miltų
2 a.š kepimo miltelių
druskos
2/3 puodelio kefyro

Ištrinti cukrų su sviestu. Sudėti visus kiaušinius ir išplakti plaktuvu. Plakti ~ 1 min. Sudėti vanilę, miltus, kepimo miltelius, druską ir kefyrą. Sumaišyti, bet nepermaišyti. Turi likti miltų gumuliukų. Į kepimo indą sudėti keksiukų formeles. Dėti šaukštą tešlos, po to vyšnia ir ant viršaus kitą šaukštą teslos. Kepti 180 laipsnių orkaitėje ~ 15 min arba kol paruduos.
Gaunasi 18 mažų keksiukų.

Šaltinis deja nežinomas

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą